A opinión dos docentes...non conta?

10 dic 2012

Querido Wert


foto de Inma López SilvaWert, querido, non sabes o contenta que me tés. ¿Como non vou estar así se me acabas de resolver o problema que tanto me preocupaba? Si, as rojas, ás veces, tamén te queremos, e eu desde agora fágome fan incondicional túa. Prométoche que imos brindar por ti en Noiteboa.
Cóntoche. Andaba eu atabanada porque, á medida que miraba escolas na cidade onde vivo, vía cada vez máis difícil que a miña filla puidese estudar en galego. Enténdeme ben, as escritoras temos unha reputación que manter pero, non sei se o sabes, somos máis ben tirando a pobres. Pero agora xa sei que grazas á túa mente preclara, a Consellería de Educación ten que financiarlle a garantía de galeguidade á miña filla pagándolle un deses coles progres pero privados, oh, tan orixinais, para garantirlle a competencia correcta nas dúas linguas cooficiais de Galicia. Díxomo a miña amiga María, unha de Vilar de Santos que me chamou case tan contenta coma min para ofrecerme entrar no teu clube de fans. Ela, coma min, xa ten resolta a matrícula do seu fillo nos Maristas de Ourense porque disque non hai maneira de resolver o seu castelanfalantismo na aldea, deixando á parte o asunto da indesexable mestura con negros, ciganos e inmigrantes de toda ralea que non fan máis ca falar galego nas escolas públicas. Porque, dicíame María, éche unha mágoa que lles quiten o soldo ás coidadoras de dependentes, pero non me digas que non vai moito mellor investido en pagarlle unha boa educación na súa lingua aos nosos fillos. Tiven que darlle a razón. Grazas, Wert. Que Deus cho pague. Sabía que esta era a única maneira de que a miña filla puidese estudar en galego en Galicia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario