A opinión dos docentes...non conta?

24 jun 2011

HAI SILENCIO NO PORTOVELLO

Hai silencio no Portovello. As rás do estanque da entrada quedaron mudas cando a sombra sinistra dun nuboeiro escuro, tapou o sol que todas as mañás batía nos nenúfares abertos. O burbullar da auga que noutrora tapaba as voces dos alumnos, parece agora entoar un canto tristeiro e morriñento. Un grupo de mozos e mozas entran amodo, en silencio, para recoller as cualificacións do derradeiro curso. O ton era baixo...
  • Onde vas ti, para o ano?
      • Non sei se ir ao doce...Profe, ti que me aconsellas?
      • ?
      • E ti?
      • Eu vou facer Artes Escénicas a Zamora.
      • A Zamora?
      • Si, Zamora non está tan lonxe....profe. Ti que me aconsellas?
      • ?
      • Eu hei de ir As Lagoas. Non teño alternativa. Profe, ti vés para As Lagoas?
      • ?
      • Vasnos dar clase ti, profe?...
      • ?
      • Se fosemos todos...igual nos dabas clase ti?
      • ?
Non hai resposta. Non preocupan as cualificacións. Preocupa o futuro.
Ninguén se quere despedir...O ton era baixo...
Hai silencio no Portovello.

No hay comentarios:

Publicar un comentario